כיצד קבלן מצבות מנקה מצבות מגרניט ושיש?

קבלן מצבות הוא מומחה בהתקנת מצבות גרניט ושיש. הם יכולים לשחזר אבן שבורה ולשמר את זכרו של אדם אהוב. יש למקם את האבן במקום הנכון ואת הדבק הנכון יש ליישם. יש להתקין אותו בטכניקה הנכונה, כי האבן הטבעית מתכווצת ומתרחבת עם שינויים באקלים. מערכת ההדבקה המתאימה תעזור להחזיר אבן ולמנוע נזק נוסף.

תהליך ניקוי מצבת שיש יכול לגרום לשינויים עדינים על פני השטח. עפר יכול לחדור לנקבוביות האבן ולגרום לכתם כהה על פני השטח. הוא יכול גם להכניס מינרלים המכילים ברזל לשיש, מה שמותיר כתמים בצבע חלודה. העפר גם שומר על לחות לאחר ירידת הגשמים ועלול לגרום לעובש לצמוח.

קבלן מצבות צריך להימנע משימוש באקונומיקה ביתית וניקוי חמצון. כימיקלים אלה יכולים להמיס את האבן ולגרום לה להתנוון עם הזמן. תמיד בדוק את התווית של חומר הניקוי או גיליון נתוני בטיחות חומרים כדי להבטיח שזה בטוח עבור המצבה. לעולם אל תשתמש במוצרים עם נתרן היפוכלוריט. תמיסת ניקוי פופולרית אחת מכילה 14% נתרן היפוכלוריט.

קבלן מצבות צריך ללבוש ציוד מגן כמו כפפות והגנת עיניים. מכיוון שחומרי ניקוי יכולים להתיז לתוך העיניים, חשוב ללבוש ציוד הגנה. בנוסף לכך, חשוב לרחוץ את ידיך ביסודיות לאחר שתטפל בכל חומרי הניקיון. כאשר מנקים את האבן, חיוני להשתמש במברשת זיפים רכה. השתמש במברשות ירקות או בכלי מברשת עם זיפים סינתטיים. אם אתה מנקה אבן עם קצוות מתכת, אל תשכח להדביק אותם.

אם אתה מנקה את האבן בעצמך, ודא להימנע מכל טכניקות שטיפת לחץ. מים בלחץ גבוה יכולים לפגוע במצבת שיש. ודא להשתמש תמיסת ניקוי כי הוא בטוח לאבן שלך. מנקה לחץ מסחרי יעבוד על אבן, אבל זה יפגע בו אם הוא קרוב מדי אליו. אתה תמיד צריך לבדוק תמיסת ניקוי על חלק קטן של האבן לפני שאתה מנקה את כל החתיכה.

אתה יכול גם לשכור חברה שמנקה מצבות. חברות כמו ניקוי האבנים של לי ישתמשו בשיטות ניקוי ידידותיות לסביבה כדי להסיר עשרות שנים של טחב ואצות ממצבה. בעוד שקנדה אינה כה מתקדמת בתחום זה, חברות אלו מסוגלות לנקות מצבות מבלי לפגוע בהן. שימוש בתהליך זה יחסוך לך כסף בטווח הארוך על ידי מניעת הצורך להחליף אבן.

כאשר בוחרים קבלן מצבות, חשוב לחפש חברה בעלת גישה מקצועית. על העובדים להיות מנומסים, נקיים ואדיבים ולייצג את החברה בצורה הולמת. העובדים שלהם צריכים גם להיות מסוגלים ליצור קשר עם בית הקברות כדי לקבל הנחיות ומפות. הם צריכים להיות מסוגלים לדבר עם קציני בית הקברות על הכללים והתקנות של בית הקברות.