מה לחפש בחברת ניהול פרויקטים

נוב 22, 2022 ניהול פרויקטים
ניהול פרויקטים

לפני שתחליט על חברת ניהול פרויקטים, תרצה ללמוד מה הם עושים וכיצד הם יכולים לעזור לך. הנה מה שאתה צריך לדעת, החל מההגדרה. גלה אודות סוגי השירותים שהם מציעים ומה הם גובים. לאחר מכן, תוכל להשוות את התמחור שלהם למתחרים שלהם. אם לחברה יש ביקורות חיוביות, הם כנראה בחירה טובה. אבל, מה אתה צריך לחפש בחברת ניהול פרויקטים?

מה עושה חברת ניהול פרויקטים?

חברת ניהול פרויקטים משתמשת במומחיות של צוות אנשי מקצוע כדי לתכנן, לבצע ולפקח על פרויקט. החברה תטפל בחלק או בכל העבודה הקשורה לפרויקט, ותתמקד ביצירת אבני דרך ולוח זמנים לפרויקט. בתהליך ניהול הפרויקט, החברה תתאם משאבים, כגון כוח אדם, כספים, טכנולוגיה וקניין רוחני. בהתאם לגודל הפרויקט, החברה לא יכולה להתמודד עם כל ההיבטים של הפרויקט.

לנקודה ב', למשל, מומחיות במגוון תעשיות, כולל טכנולוגיה. צוות היועצים שלה בעל ערכות מיומנות מגוונות והוא מוקדש לפתרון בעיות וניהול פרויקטים ממושמע. חברת ייעוץ מובילה נוספת לניהול פרויקטים היא נקודה ב', שצמחה בהתמדה במשך 25 שנה. החברה מסייעת לארגונים עם השקעות צמיחה, מעורבות לקוחות, ניסיון בכוח עבודה ומצוינות תפעולית. יש לו 13 מיקומים ברחבי ארצות הברית ושותפות עם היבשת הבאה.

תפקידו של יועץ לניהול פרויקטים הוא בעיקר לספק ייעוץ מומחה. יועצים נשכרים לעתים קרובות על ידי חברות שאין להם את המשאבים או המומחיות להפעיל פרויקטים בכוחות עצמם. הם גם מספקים ייעוץ ללא משוא פנים לעובדים, אך הם אינם מבצעים משימות ניהול פרויקטים טיפוסיות בעצמם. שלא כמו יועצים, קבלנים נשכרים לעתים קרובות לבצע תפקידים פנימיים. אנשי מקצוע אלה יבצעו בדרך כלל את אותן האחריות כמו מנהל פרויקטים בארגון.

סוגי ניהול פרויקטים

ישנם שני סוגים של חברת ניהול פרויקטים. הסוג הראשון הוא בבעלות משפחתית ומופעלת. עסקים בבעלות משפחתית מספקים סביבה תומכת למנהלי פרויקטים. הם מסוגלים יותר להתמקד ביעדים העסקיים והיעדים, שהם בדרך כלל חשובים יותר מהשורה התחתונה. סוג זה של החברה יש דגש חזק על הבנת אנשים ולהביא תהליכים וטכנולוגיה יחד. אלה שני סוגים של חברות יש יתרונות וחסרונות דומים.

תהליך ניהול הפרויקט מתחיל בהגדרת היקף הפרויקט ויעדיו. במהלך הפרויקט, הצוות יהיה לפקח ולשלוט התקדמות ולוודא הפרויקט נשאר על לוח הזמנים. מנהל הפרויקט רשאי גם לשמור על חברי הצוות לעבוד עד להשלמת הפרויקט על פי התוכנית. שיטת המפל דומה לזה, אך דורשת תשומת לב רבה יותר לצירי זמן ולרצפי משימות. צוות המפל גדל בדרך כלל עם השלמת המשימות.

סוג אחר של חברת ניהול פרויקטים משתמש בשיטה הרזה. הוא מתמקד במניעת פסולת, והוא משתמש בעקרונות מייצור יפני. ישנן שיטות רבות אחרות לניהול פרויקטים, ובחירה באחת תלויה בהעדפתך ובאופי העבודה. בין אם תבחר מודל מסורתי או מתקדם יותר, אתה צריך לדעת את ארבעת הגורמים העיקריים שיש לקחת בחשבון לפני בחירת חברת ניהול פרויקטים. אם אתה שוכר חברה לניהול הפרויקט שלך, הקפד לבחור צוות עם רקורד מוכח של ניהול פרויקטים.

כיצד לבחור חברת ניהול פרויקטים?

לפני שאתה שוכר חברת ניהול פרויקטים, וודא שהם מבינים את היקף הפרויקט שלך. חפש אסטרטגיות לפעולה ותוכנית ללא הפסקה. מנהל הפרויקט צריך גם לקחת את הפרויקט שלך ברצינות, עם תוכניות גיבוי במקום במקרה של עיכובים בלתי צפויים. מנהל הפרויקט אמור להיות מסוגל להפגין את יכולתו להסתובב בעת הצורך. אם אין להם תכונות אלה, עבור למשרד הבא ברשימה שלך. אך זכור לסמוך על תחושת הבטן שלך בעת שכירת חברת ניהול פרויקטים.

העלות של יישום תוכנה חדשה אולי נראה גבוה בהתחלה, אבל זה ישלם על עצמו לאורך זמן. העלות עשויה להיות שווה את זה אם הכלי חוסך זמן, שהוא בעל ערך רב לפרויקט. לדוגמה, פתרונות ארגוניים יכולים לעלות מאות אלפי דולרים, אך צוות קטן יכול להסתדר עם כלי של 50 דולר לחודש. חיוני להעריך עד כמה הכלי משתלם, מכיוון שחלקם יגבו מכם עמלה חד פעמית ואחרים יהיו זולים יותר.

חברת ניהול פרויקטים חייבת להיות רשומה ברשות הממשלתית הרלוונטית. לאחר מכן החברה צריכה לשווק את שירותיה. שיווק חשוב מאוד, וזה יכול להיעשות באמצעות אתר אינטרנט משלו, מדיה חברתית, רשתות, ופרסום חיפוש מחשב. הלקוחות הראשונית יכול להיות משתלם, אבל זה דורש שיווק קבוע כדי למשוך את הסוג הנכון של לקוחות. אחרי הכל, אם אתה יכול למצוא אותם, אתה יכול לבנות עסק מוצק איתם. רק הקפד לעשות את המחקר שלך כדי למצוא את החברה הנכונה.

עבור מידע נוסף: שער ניהול פרויקטים ומכרזים.