משלוח לארצות הברית – מה שאתה צריך לדעת

דצמ 22, 2022 משלוחים
משלוח לארצות הברית

אם אתם מחפשים לשלוח פריטים מקנדה או מאירופה לארצות הברית, תרצו להיות מודעים ליתרונות ולמלכודות הפוטנציאליות של משלוח מסוג זה. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים שונות למשלוח לארצות הברית, וחברות רבות מציעות את שירותיהן למגוון מטרות. למידע נוסף על משלוח לארצות הברית במאמר זה! פורסם להלן כמה מטעויות המשלוח הנפוצות שיש להימנע מהן וכמה מהיתרונות הרבים של שימוש בשירות משלוחים למשלוח לארצות הברית.

אתה יכול לשלוח פריטים לארצות הברית?

מה אתה יכול לשלוח לארצות הברית? זה תלוי בסוג הפריט ומאפייניו. פריטים מסוימים אסורים על ידי מכס אמריקאי. המכס האמריקני והגנת הגבולות שומרים על רשימת פריטים שאסור לייבא. בעוד משלוח מתנה לא תמיד אסור, אתה צריך לבדוק עם הנמען כדי לברר אילו סוגים של פריטים מותר. אם אתה משלוח מתנה אלינו, אתה צריך לוודא כי הנמען לא אכפת קבלת זה.

באופן כללי, אתה יכול לשלוח פריטים שאינם מתכלים לארצות הברית. כל עוד הם אינם דורשים קירור, אתה יכול לשלוח פריטים מקנדה. עבור משלוחים המכילים מזון, תצטרך להירשם עם מינהל המזון והתרופות של ארצות הברית. יהיה עליך לספק הודעה מוקדמת על מזון עם החשבונית והאישור שלך. אתר האינטרנט של מנהל המזון והתרופות מסביר יותר על הנהלים והדרישות לייצוא מזון. בעת משלוח פריטים לארצות הברית, אתה יכול להשתמש סילון כשותף המשלוח שלך.

לנו מכס יש תקנות מחמירות למשלוח סחורות. במהלך המעבר, החבילה כפופה לטיפול גס, טמפרטורות קיצוניות ואפילו נזקי מים. פקידי המכס ידרשו ממך להכריז על כל הסחורה בחבילה שלך בחשבונית המכס. בעוד רוב החפצים האישיים לא צריך להיות הכריז, מתנות לעשות. עליך לקחת בחשבון גורמים אלה בעת בחירת חברת שילוח בינלאומית. הם יכולים לעזור לך לנווט במערכת המורכבת של תקנות המכס.

טעויות שיש להימנע מהן בעת משלוח לארצות הברית

בעת משלוח סחורות לארצות הברית, יש לזכור כמה דברים חשובים. אם אתה שולח רכב, עליך לצלם את הפריט לפני האריזה, כך שתהיה לך הוכחה לכל נזק. רמת הדלק צריכה להיות ברבע מיכולתה. כמו כן, אתה צריך לנפח צמיגים כדי להבטיח בטיחות. זמן המשלוח יכול לנוע בין מספר ימים ליותר משבוע.

הטעות הנפוצה ביותר בעת המשלוח אינה בודקת את כתובת היעד על שטר המטען. עליך לבדוק שוב את הכתובת והמיקוד של הנמען, מכיוון שאלו ישפיעו על זמן האספקה והעלות. שגיאות משלוח פוגעות גם במוניטין של העסק שלך, לכן בדוק תמיד את התוויות שלך כדי למנוע עיכובים יקרים. אם אתה לא מכיר את דרישות תיוג, לחקור את ארץ היעד ולבדוק את הכתובת על שטר המטען.

טעות נפוצה נוספת היא אי עמידה בתקנות המשלוח. חישוב שגוי של עלות המשלוח הוא טעות נפוצה. שימוש בספק לוגיסטי יחיד הוא טעות מכיוון שהוא מגדיל את ההוצאות. אתה גם צריך לקבל תמחור מדויק לפני בחירת השולח. בנוסף, חלק מהמשלוחים אינם מצליחים לחקור את חברות הספנות או לנהל משא ומתן מחדש עם מובילים. שימוש בכלים טכנולוגיים יכול למזער שגיאות ולשפר את יעילות המשלוח של העסק שלך.

מהם היתרונות של משלוח לארצות הברית?

כאשר אתה עובר לארצות הברית, ייתכן שאתה תוהה אם טיסה היא הדרך ללכת. האמת היא שזה הרבה יותר יקר. משלוח החפצים שלך לארצות הברית דרך הים יכול להיות אפשרות טובה יותר. יש לו גם יתרונות רבים יותר, כגון נראות רבה יותר. מעקב אחר המשלוח שלך יכול לתת לך מושג טוב מתי המשלוח שלך יגיע לנמל הכניסה האמריקני.

משא יבוא יכול להיות מהיר כמו משלוח מקומי. עם משלוח מזורז, אתה יכול לקבל את המשלוח שלך נמסר למיקום שלך בתוך שעות. זה עלול לקחת שני ימי עסקים כדי לעבור את הגבול, אבל בדרך כלל אתה יכול לקבל את המשלוח שלך למחרת. כאשר אתה ספינה דרך אוויר, יבוא משא יכול לקחת כמה ימים או פחות. לעתים קרובות, אתה יכול אפילו להרים את החבילה שלך באותו יום.

שירות הדואר האמריקני יש מונופול על תיבות דואר ותיבות דואר. יש לו רשתות לוגיסטיקה ואספקה מצוינות, אך אינו מספק לפתחים. בעוד שלייפס ופדקס יש חיובים נלווים מסובכים, שירות הלקוחות יכול להקל על משלוח חבילות. אם יש לך חבילה קטנה יותר, יו אס אס הוא בחירה טובה. אתה יכול לקבל ביטוח בשווי 50 דולר עבור דואר עדיפות.